Dziś o północy ruszył serwis internetowy poświęcony Loterii „Przesiądź się na kartę” www.zakupybezgotowki.pl
Partnerami bezpośrednio zaangażowanymi w akcję są właściciele marek: Biedronka, Hebe, Media Markt, Saturn, Selgros Cash&Carry oraz Lukoil.
Szeroka współpraca merchantów świadczy o rosnącej świadomości detalistów w zakresie istoty płatności w procesie zakupowym, o tym jak ważne jest ułatwianie konsumentowi finalizacji transakcji w punkcie sprzedaży. Akcja odpowiada również na potrzebę promowania najważniejszych cech transakcji bezgotówkowych: szybkości, łatwości użycia karty i bezpieczeństwa. Ponadto, detaliści docenili dodatkowy walor akcji, polegający na tym, że klienci ww. sieci sklepów mogą wziąć udział w promocji płacąc dowolną kartą bankową, którą posiadają w swoim portfelu – wcześniejsze akcje były wspierane na przemian przez jedną z dwóch organizacji kartowych operujących na polskim rynku.
Partnerzy akcji oprócz zapewnienia szerokiego wsparcia komunikacyjnego (m.in. najlepsze nośniki billboardowe, reklamy prasowe i gazetkowe, wobblery w strefach kas, emisje spotów promocyjnych w radiowęzłach, umieszczanie ulotek, plakatów, naklejek w widocznych dla konsumentów miejscach, itp.), współfinansują również loteryjne nagrody, których pula wynosi niemal dwa i pół miliona złotych. Wkład finansowy poszczególnych Partnerów jest pochodną wartości wdrożonej komunikacji promocyjnej i znacznie przewyższa bezpośrednią partycypację finansową. Loteria „Przesiądź się na kartę” będzie wspierać transakcje bezgotówkowe do 12 marca br., a jej laureatami codziennie będzie 5 osób – jedna szczęśliwie wylosuje najnowszego Forda Focusa, a cztery pozostałe iPada mini 4.