Wielka Loteria Bezgotówkowa – kolejna inicjatywa FROB promująca płatności kartowe
BMW i3 czekają na klientów płacących kartami płatniczymi VISA i MasterCard – ruszyła Wielka Loteria Bezgotówkowa, kolejna już w tym roku akcja zachęcająca do płatności bezgotówkowych organizowana przez Fundację Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego.
Cenne nagrody, patronat Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Rozwoju, transakcje wykonane u każdego detalisty przyjmującego płatności kartowe – to najważniejsze cechy loterii FROB promującej płatności kartami VISA i MasterCard.
Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego już po raz drugi w tym roku zaprasza posiadaczy kart płatniczych VISA i MasterCard do udziału w ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Wielka Loteria Bezgotówkowa, organizowana przy wsparciu VISA i MasterCard, pod patronatem Ministerstwa Finansów i Ministerstwa Rozwoju, daje możliwość wygrania jednej z ponad 700 nagród wszystkim tym, którzy zrealizują płatność kartą płatniczą, a następnie zarejestrują transakcję na stronie www.zakupybezgotowki.pl.
Za każde rozpoczęte 10 zł transakcji kupujący otrzyma jeden los, uczestniczący w losowaniach: co godzina biletów do kina dla dwóch osób, codziennie nowoczesnego smartfonu, co tydzień elektrycznego samochodu BMW i3. Im więcej transakcji, im większa kwota wydana z wykorzystaniem kart, tym więcej losów i więcej szans na wygranie głównej nagrody. Losy, które nie wygrają, uczestniczą we wszystkich kolejnych losowaniach.
Ale Wielka Loteria Bezgotówkowa to przede wszystkim akcja edukacyjna, mająca przybliżyć konsumentom płatności kartowe, ich łatwość i bezpieczeństwo. Informację na temat akcji rozpowszechniać będą merchanci i banki. Wspierać ją będzie ogólnopolska kampania informacyjna wykorzystująca różne media – radio, billboardy, prasę.
Akcja FROB trwać będzie od 18 października do 24 listopada 2016 r.
Poprzednia loteria organizowana przez FROB w I kwartale 2016 roku cieszyła się ogromną popularnością wśród konsumentów. Zarejestrowali oni ponad 730 tysięcy transakcji, odebrali 42 samochody Ford Focus i – zgodnie z wynikami przeprowadzonych badań – zintensyfikowali korzystanie z bezgotówkowych instrumentów płatniczych.