FROB zaprasza akceptantów do wspólnego propagowania transakcji bez gotówki

Zgodnie z od lat głoszonymi hasłami, Fundacja intensywnie pracuje nad zmniejszaniem gotówki w obiegu w Polsce. Dąży do tego celu rozpowszechniając wiedzę na temat bezgotówkowych instrumentów płatniczych, organizując debaty, konferencje, kongresy i szkolenia, drukując w przyjaznej formie interpretacje przepisów. Teraz zaprosiła akceptantów do współpracy przy loterii konsumenckiej, której nagrody na pewno nikogo nie pozostawią obojętnym.

 

Wielomiesięczne przygotowania przyniosły właśnie pierwsze owoce – 29 stycznia ruszyła pierwsza loteria konsumencka, której celem jest zachęcanie klientów do płacenia kartami VISA lub MasterCard. Sześć znanych sieci detalicznych (Biedronka, Hebe, Lukoil, Media Markt, Saturn i Selgros) udostępniło swoim klientom możliwość wygrania jednego z 42 samochodów Ford Focus lub jednego ze 168 iPadów. Fundacja Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego czuje ogromną dumę, że detaliści z tak dużym zaangażowaniem włączyli się w propagowanie płatności bezgotówkowych. Razem można więcej – dziś to hasło wyjątkowo do nas przemawia. Akceptanci płatności kartowych podjęli wysiłek i zdecydowali się ponieść koszty zwiększania świadomości konsumentów. Przez najbliższe 6 tygodni klienci odwiedzający punkty sprzedaży firm uczestniczących w loterii będą zachęcani do płacenia kartami i do rejestrowania transakcji na stronie zakupybezgotówki.pl .

 

Zachęcamy wszystkich do aktywnego używania swoich kart i zwiększania w ten sposób szansy na wygraną. A przy okazji do korzystania w pełni z wygód oferowanych przez plastikowy pieniądz. Karty pozwalają nam łatwiej kontrolować nasze wydatki (każda transakcja jest zapamiętywana w systemie – możemy do niej łatwo wrócić, lepiej rozumiemy na co wydaliśmy nasze pieniądze), zabezpieczają nas przed utratą pieniędzy w przypadku zgubienia portfela, dają nam łatwy dostęp do naszych pieniędzy. Są łatwe w użyciu, transakcje są szybkie i nie wymagają wydawania reszty. A teraz dodatkowo mogą nam pomóc „przesiąść się na samochód”.

 

Fundacja bardzo wysoko ceni sobie współpracę z firmami, które przystąpiły do organizacji loterii. Jesteśmy przekonani, że loteria organizowana w placówkach Biedronki, Hebe, Lukoila, Media Marktu, Saturna i Selgrosa będzie ogromnym sukcesem i pomoże tym firmom zmniejszyć ilość gotówki przechodzącej przez stanowiska kasowe. Za tymi liderami rynku na pewno pójdą i inne firmy.